Τα εκθετήρια προϊόντων αποτελούν το κέντρο της επιχείρησής μας. Είτε βρίσκονται στη βιτρίνα είτε στη βασική σάλα, εκεί όπου πέφτουν τα βλέμματα όλων των πελατών, μόλις μπαίνουν μέσα στο μαγαζί, τα εκθετήρια προϊόντων τραβούν την προσοχή και καθορίζουν εν πολλοίς τη συμπεριφορά του πελάτη και την απόφασή του να αγοράσει κάτι. Όπως λέει και το όνομά τους, εκθέτουν τα προϊόντα της επιχείρησης και ουσιαστικά διαφημίζουν την αξία της. Συνεπώς, πρέπει να είναι άψογα από άποψη διακόσμησης, για να διασφαλίσουν την καλή εντύπωση στον περαστικό, ο οποίος έτσι έχει περισσότερες πιθανότητες να μετατραπεί σε πελάτη. Με αυτές τις απλές συμβουλές θα δημιουργήσετε όμορφα εκθετήρια προϊόντων που θα τα θαυμάζουν όλοι.
Επενδύστε στα καλύτερα προϊόντα σας
Μην προσπαθήσετε να κάνετε τη διαφορά και να ακολουθήσετε μία εναλλακτική οδό στα εκθετήρια προϊόντων σας. Στα έπιπλα αυτά πρέπει να πάτε από την πεπατημένη και να προβάλλετε τα προϊόντα που είναι τα πλέον γνωστά, αναγνωρίσιμα και αγαπητά στο κοινό. Έτσι, είναι πιο πιθανό να κερδίσετε την προσοχή των πελατών σας και αυτοί να θελήσουν να ανακαλύψουν και άλλα, λιγότερα γνωστά, προϊόντα της επιχείρησής σας.
Η απλότητα και η τάξη είναι το παν
Είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι μαγαζάτορες να θέλουν να αναδείξουν τόσα πολλά προϊόντα στα εκθετήρια, ώστε τελικά αυτά να καταλήγουν βαρυφορτωμένα και υπερβολικά. Φυσικά, δεν πρέπει τα εκθετήρια προϊόντων να είναι άδεια, όμως η λιτότητα θα βοηθήσει να προβληθούν καλύτερα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Παράλληλα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να προνοείτε σε καθημερινή βάση για την ευταξία του επίπλου. Ειδικά αν το μαγαζί σας διαθέτει ελαφριά προϊόντα, που μπορούν να μετακινηθούν από τους πελάτες, όπως για παράδειγμα βιβλία, ενδέχεται μέσα σε λίγες ώρες να έχει προκληθεί το χάος, το οποίο είναι πολύ απωθητικό για όποιον το βλέπει. Συνεπώς, πρέπει να φροντίζετε συνεχώς το εκθετήριο, ώστε να φαίνεται τακτικό και όμορφο.
Μην αμελείτε την καθαριότητα
Εκτός από την τάξη και την οργάνωση τα εκθετήρια προϊόντων πρέπει να χαρακτηρίζονται και από την καθαριότητά τους, κάτι που είναι αυτονόητο, όμως συχνά το αμελούμε. Η καθημερινή καθαριότητα θα εξασφαλίσει ότι τα προϊόντα θα αναδειχθούν με τον καλύτερο τρόπο και δεν θα μοιάζουν παραμελημένα ή παλιά.
Δείτε το εκθετήριο από μακριά
Όσο καλή δουλειά και αν έχετε κάνει με τα εκθετήρια προϊόντων σας, πρέπει να τα δείτε ως πελάτης και όχι ως επιχειρηματίας. Έτσι, κάντε ένα βήμα πίσω, για να μπορέσετε να τα αξιολογήσετε από μακριά, όπως δηλαδή ένας πιθανός πελάτης. Με αυτόν τον τρόπο θα βεβαιωθείτε ότι όλες οι λεπτομέρειες, στις οποίες αφιερώσατε χρόνο, είναι ορατές και από μεγαλύτερη απόσταση και μπορούν να γίνουν ελκυστικές για τον περαστικό.
Μην ξεχνάτε να αλλάζετε τα προϊόντα
Όσο όμορφα και να τα έχετε φτιάξει, η αλήθεια είναι ότι τα εκθετήρια προϊόντων πρέπει να υπόκεινται σε συχνή αλλαγή, ανάλογα φυσικά και με το είδος του μαγαζιού σας. Αυτή η ανανέωση είναι απαραίτητη, για να κερδίσετε την προσοχή του τακτικού επισκέπτη και να τονίσετε την προσαρμογή του μαγαζιού σας στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Πηγή:Kmstoredesign.gr