Η αναγκαιότητα για ανακαίνιση των επαγγελματικών χώρων

Χρήσιμα Άρθρα

Η ανακαίνιση  καταστημάτων, ανά τακτά διαστήματα ή γενικά όποτε κρίνεται αναγκαίο, αποτελεί μια πολύ σοβαρή υπόθεση, για την επιτυχημένη πορεία της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η ανανέωση ενός χώρου, στην κατάλληλη χρονική στιγμή, βοηθά σημαντικά και στη συντήρησή του. Φυσικά οι ανάγκες ποικίλλουν ανάλογα με τη φύση της δραστηριότητας της επιχείρησης, που στεγάζεται στον επαγγελματικό χώρο.

Η ανανέωση των καταστημάτων μαζικής εστίασης.

Τα καταστήματα μαζικής εστίασης και τα κέντρα ψυχαγωγίας, καφέ, εστιατόρια, μπαράκια, ταβέρνες, μεζεδοπωλεία ίσως και να είναι αυτά που χρειάζονται την ανακαίνιση, σε τακτά χρονικά διαστήματα, περισσότερο από κάθε άλλο κλάδο. Δέχονται πολύ κόσμο, σε καθημερινή βάση, ο οποίος συχνά αναζητεί και μια διαφορετική ατμόσφαιρα, πιο ανάλαφρη, σε μια προσπάθεια να ξεγελάσει, έστω και για λίγες ώρες, την καθημερινή του ρουτίνα.

Μέσα από το χώρο, παραδοσιακό ή μοντέρνο, πρέπει πάντα να αναδύεται μια αίσθηση φρεσκάδας και ανανέωσης. Ας φανταστεί κανείς τον εαυτό του, να βρίσκεται, με καλή παρέα, σε ένα ταβερνάκι με εκλεκτά εδέσματα και ποτά, που οι τοίχοι να είναι λερωμένοι, η επίπλωση απεριποίητη και η διακόσμηση να είναι μιας άλλης εποχής, όχι με την έννοια του ατμοσφαιρικού κλασικού ή του αναπαλαιωτικού στυλ, αλλά να χαρακτηρίζεται ως «κιτς».

Η ανακαίνιση στα καταστήματα τροφίμων

Γενικά τα καταστήματα, που δραστηριοποιούνται στο χώρο των τροφίμων, πρέπει πάντα να δείχνουν καθαρά και όμορφα. Άλλωστε σε κάθε περίπτωση υπόκεινται σε υγειονομικούς κανόνες και σε πολλές περιπτώσεις αντιμετωπίζουν ελέγχους από τα αρμόδια συνεργεία.

Σε ό,τι αφορά τα ζαχαροπλαστεία, παντοπωλεία, κρεοπωλεία, οπωροπωλεία, μαγαζιά τυριών – αλλαντικών κτλ., διατηρώντας πνεύμα ανακαίνισης στο χώρο και ανανεώνοντας τα ψυγεία, τους χώρους αποθήκευσης τροφίμων και γενικότερα τον εξοπλισμό τους, ακολουθώντας και τις εκσυγχρονισμένες προδιαγραφές, κατά κάποιο τρόπο εξασφαλίζουν ομαλή σχέση με την ήδη υπάρχουσα πελατεία τους, αλλά και αυξάνουν τις δυνατότητές τους, για να προσελκύσουν καινούργια.

Στον τομέα της εμπορίας των τροφίμων, είναι λογικό οι απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού παρουσιάζονται αυξημένες, καθώς υπάρχει άμεση σύνδεση με σοβαρά ζητήματα υγείας.

ανακαίνιση

Εμπορικά καταστήματα και σχέση με το κοινό

Βέβαια, ως τρόπον τινά απαιτητικό θα μπορούσε να θεωρηθεί και το πελατειακό κοινό, που επισκέπτεται εμπορικά καταστήματα, κυρίως ειδών ρουχισμού και αρωματοποιίας. Στην πλειονότητα ανήκει στο γυναικείο φύλο, που είναι ιδιαίτερα αυστηρό στις κρίσεις του. Σίγουρα όμως, ένας τέτοιος χώρος οφείλει επίσης να ανακαινίζεται και ανανεώνεται σε τακτούς χρόνους. Με αυτόν τον τρόπο συνδυάζεται το «τερπνόν μετά του ωφελίμου». Ένας περιποιημένος χώρος, με την κατάλληλη διακόσμηση είναι ελκυστικός και αυξάνει τη διάθεση αγορών, από τους καταναλωτές.

Επιστήμη και αισθητική

Το ζήτημα της σταδιακής ανανέωσης του χώρου δεν μπορεί να μην απασχολεί, έστω ως σκέψη, τους ελεύθερους επαγγελματίες, με δραστηριότητες παροχής υπηρεσιών. Γιατροί, δικηγόροι, λογιστές και σύμβουλοι διαφόρων ειδικοτήτων οφείλουν να διατηρούν τα γραφεία τους καινούργια και ελκυστικά. Δέχονται πελάτες, οπότε πρέπει ο χώρος να εμπνέει και κύρος και σοβαρότητα, όντας παράλληλα καλόγουστος και ευχάριστος.

Οπωσδήποτε δεν είναι δυνατόν να μη ληφθεί υπ’ όψη η αρνητική οικονομική συγκυρία, που αντιμετωπίζει το σύνολο σχεδόν του επιχειρηματικού, ως αποτέλεσμα της βαθιάς κρίσης, που περνά η χώρα μας. Απαιτείται μελέτη και συνετή διαχείριση. Εκτός από τις προσωπικές ιδέες, εάν και εφ’ όσον το επιτρέπουν οι συνθήκες, θετικό αντίκτυπο θα είχαν και οι συμβουλές εξειδικευμένων διακοσμητών. Έστω και αν τα οικονομικά είναι στενά, οι απαιτήσεις του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος είναι σημαντικές.

Πηγή:Kmstoredesign.gr