Ανακαίνιση καταστημάτων εστίασης: 5 συμβουλές επιτυχίας

Χρήσιμα Άρθρα

Οι χώροι εστίασης έχουν την τιμητική τους στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια παρά την οικονομική κρίση. Εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ ξεπηδούν από το πουθενά και εντυπωσιάζουν με την εσωτερική τους διακόσμηση, την όμορφη ατμόσφαιρα και την αύρα που εκπέμπουν, κάνοντας τους πελάτες τους να νιώθουν όμορφα και άνετα. Η Ελλάδα και ειδικά οι τουριστικές περιοχές, όπως η Αθήνα, τα γνωστά νησιά και διάφοροι δημοφιλείς χειμερινοί προορισμοί, βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο του interior design παγκοσμίως. Υπό αυτό το πρίσμα, η ανακαίνιση καταστημάτων εστίασης έχει την τιμητική της, αφού τα υπάρχοντα μαγαζιά πρέπει να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό και να δημιουργήσουν και αυτά ένα νέο περιβάλλον που θα προσελκύει πελάτες. Αν σκέφτεστε και εσείς να ανακαινίσετε το κατάστημά σας, καλό είναι να έχετε στο μυαλό σας τις παρακάτω συμβουλές που θα σας επιτρέψουν να βρίσκεστε σε αρμονία με τις σύγχρονες τάσεις στην εστίαση και τη διασκέδαση.

Μοντέρνα αισθητική

Οι λιτές γραμμές, χωρίς υπερβολές και περιττές κατασκευές, αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά της ανακαίνισης καταστημάτων εστίασης στην καινούρια εποχή. Η μοντέρνα αισθητική οικοδομείται με φτηνά υλικά, ενώ το mix’ n’ match έχει την τιμητική του συνδυάζοντας αρμονικά το σημερινό βιομηχανικό στυλ με στυλ παλαιότερων δεκαετιών που πλέον γίνονται vintage.

ανακαίνιση καταστημάτωνΠροστασία του περιβάλλοντος

Η επαφή με τη φύση και η οικολογική συνείδηση πρέπει να κάνει αισθητή την παρουσία της και τα πλέον κατάλληλα υλικά για αυτό είναι τα γήινα υλικά, όπως ξύλο και πέτρα, τα οποία δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον, αλλά και τα ανακυκλώσιμα υλικά, όπως χαρτί και γυαλί. Η σεμνότητα του χώρου είναι το παν, οπότε λείπουν τα πολύ έντονα χρώματα, τα οποία περιορίζονται μόνο σε μικρές επιφάνειες που παραμένουν αδρές, χωρίς περιττές επεξεργασίες.

Στο επίκεντρο ο πελάτης

Η διακόσμηση πρέπει να υπηρετεί πάνω από όλα τον πελάτη και το φαγητό. Ανάλογα με το είδος της κουζίνας, επιλέγεται κατά την ανακαίνιση καταστημάτων εστίασης το αντίστοιχο ύφος. Υπόψη πρέπει φυσικά να ληφθούν οι προτιμήσεις του ιδιοκτήτη, αλλά με δεδομένο ότι στους χώρους εστίασης ο πελάτης περνάει πολλή ώρα από τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο του, τα χαρακτηριστικά του target group είναι βασικά, για να καθοριστούν οι στόχοι της ανακαίνισης ανάλογα με τις αναμενόμενες επιθυμίες όσων εισέρχονται στο κατάστημα.

Φιλοσοφία της επιχείρησης και branding

Η συνολική αισθητική μετά την ανακαίνιση του καταστήματος οφείλει να αναδεικνύει τη φιλοσοφία της επιχείρησης. Κάθε είδος ανακαίνισης δεν μπορεί να ταιριάξει σε όλα τα μαγαζιά, ακόμα και αν αυτά ανήκουν στον ίδιο κλάδο της εστίασης. Μεγάλο ρόλο παίζουν η περιοχή του καταστήματος, ο περιβάλλων χώρος αλλά και το οίκημα που τη στεγάζει. Για αυτό το λόγο, μόνο οι ειδικοί, δηλαδή οι διακοσμητές και οι αρχιτέκτονες, μπορούν να κάνουν την κατάλληλη έρευνα και να δημιουργήσουν χώρους που θα ανταποκρίνονται στις περίπλοκες τάσεις του branding. Χωρίς τις γνώσεις των ειδικών δεν είναι δυνατόν να σταθμιστούν όλοι οι παράγοντες αλλά ούτε και να δημιουργηθεί ένα διακοσμητικό αποτέλεσμα που θα μπορεί να επικοινωνήσει από την πρώτη εντύπωση το μήνυμα του καταστήματος και το τι το ξεχωριστό έχει να προσφέρει το συγκεκριμένο brand name.

Πηγή:Kmstoredesign.com